Keputihan Berbulan-Bulan, Dedah Anak Jadi Mangsa Rogol Bapa Kandung Selama 4 Bulan

1

 

Keputihan Berbulan-Bulan, Dedah Anak Jadi Mangsa Rogol Bapa Kandung Selama 4 Bulan | “Hati saya seakan-akan disagat dengan sembilu tajam, sakit sangat hingga susah saya nak ungkapkan,” itulah kata-kata seorang ibu kepada jpn.com 23.05.2016 berhubung tragedi malang yang menimpa anak perempuannya bunga 8 tahun yang menjadi mangsa pemuas nafsu ayah kandungnya sendiri selama 4 bulan.

Ibu mangsa adalah merupakan seorang bekas pekerja pembantu rumah di malaysia yang menikah dengan rohman sekitar tahun 2006 lalu.

Pada pertengahan tahun 2015 rohman pergi merantau hingga kini tidak pernah balik kekampungnya ,selang seminggu anak perempuannya yang masih berumur 8 tahun terus menanyakan dimana ayahnya.

Pada ketika itu,bunga mengalami sakit demam dan keputihan pada kemaluan tanpa diketahui sebab dan puncanya,keesokan harinya bunga kembali menanyakan dimana ayahnya,ibu mangsa yang geram karena menyangka anaknya demam karena terlalu merindui ayahnya itu mengatakan”ayah kamu dah mati”

Ibu mangsa bercerita selepas ia menjawab dengan demikian anaknya itu mulai berani bercerita tentang kekejaman ayahnya selama 4 bulan sebelum pergi merantau.”Saya menyangka dia demam sebab terlalu merindui ayahnya,rupanya tidak, katanya.

“Saya terkejut bagaikan disambar petir apabila bunga anak saya mengatakan bahwa dia dipaksa bersetubuh oleh ayahya sendiri selama 4 bulan setiap hari”

“Saya terus membawanya ke klinik untuk pemeriksaan,pihak klinik mengatakan kemaluan anak saya sudah hancur
sepenuhnya karena luka bekas kekarsan seksual”.katanya.

Kemudian ibu bunga pun membuat laporan polis ,namun sayang keberadaan rohman ketika itu tidak diketahui dimana hingga menyukarkan pihak polis untuk menangkapnya.

Ibu bunga bercerita sejak peristiwa itu anaknya mengalami kesakitan kemaluan dalam waktu yang sangat lama,bunga juga mengalami keputihan selama berbulan bulan.

Menurut ibu mangsa rohman suaminya sememangnya memiliki nafus seks yang sangat kuat”kalau di ikutkan dia memang mahu melakukan setiap jam,saya dah pernah membawanya ke doktor pakar pada tahun 2013,doktor itu mengatakan suami saya mengidap hypersex,cuma saya tidak sangka ia turut melampiaskan nafsunya kepada anak kandung sendiri”kata ibu mangsa.

Kepolisian Lamandau AKBP mengakui pihaknya memang berhadapan dengan perkara sukar untuk melacak rohman(pelaku).difahamkan terakhir kali diketahui rohman berada di sumatra dan selalu berpindah pindah.

Akan tetapi anggota khusus yang dikirim sejak 3 bulan lalu telah berjaya menangkap rohman pada sabtu 21 .o5.2016 kelmarin dijawa barat.

Rohman yang bekerja sebagai penjual danging ayam,mengakui atas kesalahannya,ketika ditanya berapa kali dia melakukan perkara itu kepada bunga anak kandungnya sendiri,dia menjawab “tidak tahu berapa kali,tapi dalam satu hari saya melakukannya sampai 3 ke 4 kali,” katanya.

Video Budak Perempuan 8 Tahun Dirogol Lelaki Iblis Sampai Mati

1

 

Video Budak Perempuan 8 Tahun Dirogol Lelaki Iblis Sampai Mati | Satu video yang menunjukkan seorang lelaki durjana telah merogol budak perempuan yang berusia 8 tahun telah menjadi viral di Facebook.

Amat tidak berperikemanusiaan sungguh si pelaku tersebut. Main hentam je nak jolok pastu pancut dalam. Budak kecik pun nak sebat sesuka hati.

Tanpa membuang masa lagi, apa kata korang tonton video yang dikongsikan di bawah ini khas buat tatapan para pengunjung setia blog ini.

8134db65_o

Jadual Berbuka Puasa Dan Imsak 2016 1437H Perak

dwed

 

Jadual Berbuka Puasa Dan Imsak 2016 1437H Perak | Bulan Ramadhan dijangka akan bermula kurang daripada sebulan daripada sekarang iaitu pada 6 Jun 2016 bersamaan 1 Ramadhan 1437H. Oleh itu, Jadual Waktu Berbuka Puasa dan Imsak bagi Negeri Perak Darul Ridzuan Malaysia bagi Bulan Ramadhan tahun 2016/1437 Hijrah telah dikeluarkan oleh Jabatan Kebajikan Islam Malaysia (JAKIM).

Tanpa membuang masa lagi, apa kata kita terjah Jadual Berbuka Puasa Dan Imsak 2016 1437H Perak yang dibahagikan kepada tujuh zon yang dikongsikan oleh Media Sensasi di bawah ini khas buat tatapan para pengunjung setia blog ini.

1 2 3 4 5 6 7

Semoga Jadual Waktu Berbuka Puasa Dan Imsak 2016 1437H bagi seluruh Negeri Perak ini boleh dijadikan panduan kepada anda dalam mengetahui waktu berbuka dan Imsak ketika bulan Ramadhan 2016 yang akan menjelma tidak lama lagi.

Gigi Tanggal Ketika Makan, Petanda Ajal Anak Gadis Dibunuh 12 Lelaki

1

 

Gigi Tanggal Ketika Makan, Petanda Ajal Anak Gadis Dibunuh 12 Lelaki | Pasangan suami isteri yang sudah hampir berumur terkejut apabila menerima berita anak perempuannya, Amelia terbujur kaku dengan luka di seluruh badan.

Punca kematian gadis yang berusia 18 tahun itu dipercayai daripada mangsa kekerasan seksual dan pembunuhan yang diakukan oleh 12 lelaki.

Gadis malang itu ditemukan buat pertama kali oleh orang ramai pada hari Jumaat yang lepas di Desa Pesurung, Jawa Tengah.

Semasa ditemukan keadaan mangsa amat mengerikan. Kepada, leher belakang, dada sehingga ke kemaluan mangsa mengalami luka-luka yang sangat serius.

Mangsa ditemukan dalam keadaan bogel. Mengsa ditemukan hanya memakai seluar dalam yang sudah koyak dipercayai akibat dari kekerasan seksual.

Dua malam sebelum mayat ditemukan, anaknya itu telah keluar rumah untuk membeli top up dimana lokasi kedai telefon yang tidak jauh dari rumahnya.

Selepas makan dia meminta izin pada saya untuk keluar rumah membeli kad prabayar, Amelia keluar rumah dengan jalan kaki.

Hingga jam 11.30 malam ia tidak kunjung balik kerumah.saya sempat curiga,tapi saya berpikir Baik,saya menduga anaknya singgah di rumah saudaranya dan menginap disana seperti biasa,kata wardi ketika ditemui di rumahnya semalam minggu 22.05.2016.

Keeseokan harinya,anak gadisnya itu tidak kunjung pulang,kemudian wardi mendatangi rumah adiknya itu. Namun apa yang disangkanya baik adalah salah.

Beberapa rakan amelia juga sempat ditanyakan akan tetapi tidak ada yang mengetahui di mana keberadaan Amelia.

Risau tentang perkara itu, akhirnya wardi membuat laporan polis,sehari dalam pencarian tidak menemukan hasil apa-apa.

Hingga pada hari jumaat petang, ia menerima berita daripada pihak polis dusun tegal sari bahawa anak gadisnya itu sudah meninggal dan mayatnya sudah dibawa ke hospital RSUD Dr.ashari.

Kata wardi tidak ada pertanda apa apa yang menunjukkan kematian anak gadisnya itu,”dia biasa bisa saja tak ada yang aneh dengan sikapnya.

Hanya saja ketika kami makan bersama terakhir kali,gigi atas saya tanggal,saya tak berpikir petanda itu sebagai kematian anak gadis saya,” katanya.

Luhan Isteri KRT “Suami Tak Boleh Terima Keluarga Saya Orang Susah”

1

 

Luhan Isteri KRT “Suami Tak Boleh Terima Keluarga Saya Orang Susah” | Saya baru sahaja berkahwin dalam setahun. Saya lahir dari kalangan orang susah dan keluarga saya memang susah. Berlainan dengan suami, dia orang senang dan keluarganya pun memang asal usul orang berada.

Kerja dan gaji suami pun alhamdulillah. Sebelum kahwin dengan suami, saya sudah beritahu awal­-awal yang saya ini orang susah. Saya cuma mahu dia menerima saya dan keluarga saya seadanya. Saya tidak mahu dia cuma sayangkan saya, saya mahu dia sayangkan keluarga saya juga.

Suami kata dia tidak kisah dengan semua itu sebab dia sayangkan saya dan dia tidak kisah dengan latar belakang keluarga saya.

Tapi selepas berkahwin, saya menjadi serba salah. Suami saya menjadi seperti tidak dapat menerima keluarga saya lagi. Dia tak adalah berkata demikian tetapi dari sikap dia, jelas sekali menunjukkan dia begitu.

Saya ajak dia tidur di rumah pun susah. Kadang­kadang saya tinggal di rumah mak dalam sehari dua. Bila suami nak menjemput saya di kampung, mak punyalah gembira sampai dia kemaskan rumah, bilik, cadar selimut pun dia cucui semua. Tapi bila suami sampai, dia tak nak tidur di rumah dan dia nak balik pada hari itu juga. Nak ajak makan di rumah pun susah.

Saya ingat lagi bila suami datang ke rumah mak, mak cepat­cepat pergi pasar beli makanan sedap­-sedap, ikan mahal-mahal, sayur mahal-­mahal tapi nak ajak suami makan itu, punyalah liat. Saya sedih dan serba salah dengan mak saya.

Lepas kahwin, saya dan suami memang duduk berjauhan dengan keluarga saya dan juga keluarga suami. Saya selalu berkata pada suami,

“Sekali sekala saya nak bawa mak ke rumah kita, tidur semalam dua, boleh tak bang?”

Dia memberikan respon negatif.

“Nantilah kalau ada masa,” katanya.

Tapi saya tengok dia tak adalah sibuk sangat. Hujung minggu pun ada saja dan saya sedih sebab sepanjang perkahwinan, dia tidak pernah bawa mak saya datang ke rumah kami.

Kadang­-kadang saya nak bawa mak jalan­jalan pergi ke bandar, belikan mak baju, suami kerap memberikan alasan tak ada masa. Sedangkan kerja tak sibuk mana pun.

Mak saya orang susah, nak merasa pergi bandar setahu sekali pun jarang. Dia cuma berniaga sayur di pasar. Kadang­kadang sedih juga tengok mak tak ada baju baru tetapi bersyukurlah, kadang­kadang suami ada hulur juga pada mak dan ayah saya.

Tapi mak saya tak pernah kisah kalau suami saya bagi duit atau tidak pada mereka sebab mak saya cuma happy dapat menantu yang boleh jaga anak dia. Anak dia pun hidup dah senang sikit, tak adalah susah seperti mereka.

Semua Benda Nak Kongsi, Kisah Dalam Kelambu Pun Nak Kongsi

1

 

Semua Benda Nak Kongsi, Kisah Dalam Kelambu Pun Nak Kongsi | Baru-baru ini, satu perbualan yang agak menjengkelkan di antara suami orang dan isteri orang telah menjadi viral di Facebook.

Kedua-duanya tu rancak sungguh berbual pasal hal ‘di dalam kelambu’ masing-masing, macam tak ada apa yang nak dimalukan langsung untuk diceritakan! Masing-masing menceritakan aksi yang mereka lakukan ketika bersama pasangan masing-masing.. Tapi yang lebih dok bercerita tu, si perempuan jer. Minah tu selamba jer jawab setiap pertanyaan dari si lelaki tu, bila minah tu tanya kat lelaki tu balik.

2 3

Si lelaki jawab sikit-sikit jer, selebihnya dia lebih berminat nak tahu pasal perempuan tu jer.. Minah tu pun bodoh, kenapa lah dia tak jaga maruah dia dan suami dia.

Patut lah si lelaki tu suka jer sembang dengan minah tu, minah tu cerita detail kot setiap aksi yang dilakukan bersama suaminya. Si lelaki tu pun mesti ghairah mendengar cerita minah tu, tu yang dok tanya berbogel ke setiap kali melakukan hubungan intim tu.

Assalamualaikum Cinta

Assalamualaikum Cinta

 

Assalamualaikum Cinta | Drama yang diadaptasi daripada novel, Assalamualaikum Cinta dibintangi oleh beberapa pelakon hebat antaranya Syarul Ridzwan, Kamal Adli, Emma Maembong, Ayda Jebat, Ku Faridah, Wan Raja, Ieka Simone, Zalfa Zin dan ramai lagi. Drama ini diarahkan oleh Michael Ang dan diterbitkan oleh Dark Wave Pictures Sdn Bhd.

Assalamualaikum Cinta mengisahkan tentang dua orang kawan baik iaitu Azrif dan Rykal yang menjalankan misi bagi memikat dua orang gadis, Emma dan Nia yang dikenali dengan tak sengaja. Misi mereka adalah mana-mana gadis yang akan melafazkan perkataan I Love You dahulu kepada mereka, dia yang akan memenangi pertaruhan tersebut.

Emma sememangnya seorang yang tidak sukakan dengan lelaki kaya sejak dari kecil lagi. Pada hematnya, lelaki kaya merupakan seorang lelaki yang suka berlagak dan menggunakan harta yang dimiliki mereka bagi mempermainkan hati dan perasaan perempuan. Contoh yang terdekat ialah abang iparnya bernama Daniel yang selalu berkasar dengan kakaknya iaitu Natasya.

Perkenalan dengan tidak sengaja bersama Azrif Iqbal seolah-olah membawanya ke dalam mimpi ngeri. Dia tidak suka dengan sikap lelaki tersebut yang suka memaksa untuk menerimanya sebagai kawan.

“Aku rasa baik kau bawa bunga ni bagi kat girlfriend kau. Sepatutnya kau bagi kat dia bukannya kat aku”. – Emma Harlini

“Aku pelik. Kenapa susah sangat kau nak terima, eh? Aku bukannya suruh kau bayar pun!” – Azrif Iqbal

Bagi Nia pula, perkenalannya dengan Rykal kerana berebutkan ruang parkir kereta membawa satu perubahan dalam hidupnya. Tambahan pula ayahnya merupakan seorang yang amat tegas dalam mengawal kebebasannya untuk berkawan dengan lelaki.

“Parking tu kau punya ke? Setahu aku tak ada pula tulis nama siapa-siapa kat situ?” – Rykal Safuan

“Sahlah kau ni jenis yang tak ada budi bahasa. Tadi kau cilok aku punya parking. Sekarang kau dengan muka tak bersalah pula langgar mak aku. Dahlah langsung tak reti nak mintak maaf. Bro, muka handsome, kereta sikit punya gah tapi otak kalau otak tu out tak ada guna, bro… Confirm diharamkan jadi menantu kalau pesen perangai macam ni!” – Nia Sakinah

Meskipun dihamburkan dengan berbagai kata-kata amaran, Azrif dan Rykal tetap gigih dalam melaksanakan misi mereka. Pada mulanya, Emma dan Nia tak suka dengan semua itu akhirnya menyedari yang sebenarnya hati mereka sudah mula terpaut suka pada Azrif dan juga Rykal.

Kerana terlalu teruja dengan misi mereka yang sudah berjaya, akhirnya misi mereka kantoi juga pada malam yang sama. Ketika itu, serta-merta Emma dan Nia memutuskan untuk tidak berjumpa dengan mereka berdua lagi.

“Awak ingat saya ni barang permainan ke? Barang ke? Suka hati awak aje nak buat pertaruhan? Saya memang tak sangka, orang yang saya betul-betul ikhlas sayang dan cinta dia rupa-rupanya ada tujuan lain.” – Emma Harlini

“Nasib baik negara ni ada undang-undang. Kalau tak, aku pun tak tahulah nak cakap macam mana, mahu aje aku sembelih sekor-sekor.” – Nia Sakinah

Saat itu, Azrif dan Rykal mula susah hati. Mereka berdua sedar yang misi mereka itu sebenarnya sudah membuat mereka mula jatuh cinta pada Emma dan juga Nia. Namun ketika itu semuanya seperti sudah terlambat, nenek mereka berdua telah membuat keputusan mengejut untuk mengikat tali pertunangan mereka berdua dengan calon pilihannya sendiri.

Pelakon Assalamualaikum Cinta Babak Assalamualaikum Cinta

Jangan lupa untuk menyaksikan Assalamualaikum Cinta yang akan ditayangkan pada jam 10 malam setiap hari Isnin hingga Khamis mulai 30 Mei 2016 hanya di Astro Ria.

Lelaki Ini Dedah Maksud Tatu Di Tangan Mesut Ozil

Mesut Ozil

 

Lelaki Ini Dedah Maksud Tatu Di Tangan Mesut Ozil | Pemain tengah bagi pasukan Arsenal, Mesut Ozil sudah lama diketahui sebagai seorang muslim yang agak warak.

Pemain Jerman itu sering dilihat menadah kedua-dua belah tangan ke atas sambil berdoa dalam berbahasa Arab atau membaca ayat suci Al-Quran.

Tidak cukup dengan itu, dia juga telah mengerjakan umrah sebanyak beberapa kali, malah dikatakan sudah menunaikan ibadah haji.

Bekas rakan baiknya di Real Madrid, Cristiano Ronaldo paling senang ketika mendengar Mesut Ozil mengaji yang boleh membuatnya dirinya tenang.

Namun, ada segelintir yang mengkritik kehidupan Ozil di luar padang dengan menyatakan Ozil terpengaruh dengan budaya barat.

Selain pernah dilihat berada di kelab malam sehingga larut malam, Ozil merajah tubuhnya dengan tatu. Tatu sememangnya adalah sesuatu kebiasaan bagi para pemain bolasepak di Eropah.

Ozil memilih gambar tato singa yang tengah mengaum. Di bawah gambar singa itu, ada tulisan yang disematkan oleh Ozil.

Tatu Mesut Ozil

Video Restoren Gantung Runtuh Sebabkan Semua Terkorban

1

Video Restoren Gantung Runtuh Sebabkan Semua Terkorban | Terjadi konsleting Dan tali nya terputus…..semua perempuan yg berada di dalamnya meninggal dunia

Punca kejadian dilihat apabila video pada minit ke 1.04 terdapat percikan api dituas penyambung kabel tersebut sebanyak 3 kali dan terus terputus.

Kejadian Dilaporkan bukan Di Malaysia .

Adakah ianya edit atau betul? korang tengok sendiri video yang dipaparkan di bawah ini dan tafsirkan. Apa-apa pun, marilah kita sama-sama mengambil ia sebagai iktibar.

Biodata Dan Gambar Fatin Nuraisya Juara Clever Girl

Fatin Nuraisya

 

Biodata Dan Gambar Fatin Nuraisya Juara Clever Girl | Peserta dari Kelantan, Fatin telah dinobatkan sebagai juara Clever Girl yang pertama malam semalam menerusi TV3.

Fatin mengenepikan tiga lagi pencabarnya iaitu Arina Mohd Fairin Lum (Selangor), Mary Josephine Muhammad Houston (Pahang) dan Lam Wai Chuin (Perak) untuk membolot wang tunai RM 100000 beserta trofi.

Tanpa membuang masa lagi, apa kata kita skodeng Biodata Dan Gambar Fatin Nuraisya Juara Clever Girl yang dikongsikan oleh Media Sensasi di bawah ini khas buat tatapan para pengunjung setia blog ini.

Nama Penuh: Fatin Nuraisya Binti Mohd Hanipha
Nama Panggilan: Fatin
Umur: 28 Tahun
Pekerjaan: Peguam
Pengajian: Ijazah Sarjana Muda Undang-Undang, International Islamic University Malaysia
Wakil Negeri: Kelantan

juara clever girl 1 2 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...