Kronologi Dan Gambar Peliwat Dan Solder Dubur Budak 3 Tahun Hingga Maut

1

 

Kronologi Dan Gambar Peliwat Dan Solder Dubur Budak 3 Tahun Hingga Maut | Kanak-kanak perempuan telah menjadi kekejaman seksual dan penderaan yang dilakukan oleh pak ciknya sendiri sehingga maut beberapa hari yang lepas.

Anak bongsu dari pasangan Adi Triwahono dan Ita telah disahkan meninggal dunia pada hari Selasa yang bertarikh 28 Jun 2016 kerana kacederaan teruk.

Ayah mangsa yang bekerja sebagai buruh bangunan manakala ibunya ketika kejadian berada di penampungan calon TKW (Tenaga kerja wanita) yang bakal di kirim ke malaysia.

Menurut pengakuan pelaku Sentot Yuniarto 30 ia telah mengajak mangsa dan dua lagi adik beradik mangsa yang berumur 4 dan 6 tahun ikut bersamanya ke tempat kerja yang tidak jauh dari rumah.

Sebelum melampiaskan nafsunya,pelaku terlebih dahulu menjauhkan dua abang mangsa dengan memberikan sejumlah uang untuk bermain Playstation yang berada di sebelah kedai tempat pelaku bekerja.

Ketika kedai eletronik tempat ia bekerja sepi ia langsung memeluk mangsa berharap ia dapat melampiaskan nafsunya sama seperti yang pernah beraku sebelumnya pada may 2016 lalu.

Disebabkan mangsa melawan dan meronta, pelaku mendera kanak kanak tersebut dengan menyapukan balm panas di dubur mangsa dan menusuknya dengan pembuka skru kemudian di solder dengan timah panas

Mangsa yang menjerit Kesakitan masih enggan untuk di liwat kemudian dipukul menggunakan hammer dikepala sebelum di dihempaskan kelantai sebanyak 4 kali hingga tidak sedarkan diri .

Melihat mangsa sudah tidak sedarkan diri,pelaku kemudian menghubungi ayah mangsa dan mengatakan anaknya jatuh dan tidak sedarkan diri.

Saat adi ayah mangsa sampai di lokasi kejadian yang kira kira 30 meter dari tempat kerjanya menemui anaknya dengan telinga dan hidung berdarah serta lebam di sekitar muka.kemudian adi bertanya apa yang terjadi kepada anaknya,pelaku kemudian menjawab bahwa anknya terjatuh ketika bermain.

Mangsa kemudian di larikan ke klinik kesihatan lalu di kejarkan ke hospital Bhayangkara Kediri dan disahkan meninggal dunia 28.06.2016 pada jam 02.00.

2

Hasil berdah siasat.
-Luka di bagian belakang kepala (selaput kulit kepala koyak sepanjang 14cm)
-Luka lebam di muka
-Dubur mangsa terbakar
-Ditemukan crem panas balm di dubur mangsa
-Ditemukan timah didubur mangsa sedalam 5 cm

Sentot dikenali sebagai seorang lelaki yang sopan dan tidak menunjukkan tanda tanda dia adalah seorang yang kejam,begitu juga dengan ayah mangsa yang tidak menaruh rasa curiga karena anaknya sering bermain dengan sentot.

Bahkan pada hari pemakaman sentot masih sempat ikut serta menguruskan jenazah mangsa dan menulis nama mangsa di batu nisan,orang awam menyadari setelah pihak polis mengembangkan siasatan dan menahan sentot sebelum di amuki warga.

Manakala motif pembunuhan di ketahui karena perasaan cimburu terhadap ayah mangsa, karena mangsa belum dikaruniakan zuriat setelah 6 bulan menikah dengan adik ibu mangsa,Sebelumnya isteri mangsa pernah keguguran setelah mengandung 3 bulan.

Ucapan SMS Whatsapp Dan Pantun Hari Raya Aidilfitri 2016

Ucapan SMS Whatsapp Dan Pantun Hari Raya Aidilfitri 2016 | Hari Raya Aidilfitri pada tahun ini akan tiba beberapa hari dari sekarang. Sememangnya kemeriahan menyambut Hari Raya Aidilfitri tidak akan meriah tanpa diserikan dengan ucapan Hari Raya kepada ahli keluarga dan kawan-kawan.

Ucapan SMS Whatsapp Dan Pantun Hari Raya Aidilfitri 2016Dengan kecanggihan teknologi yang ada masakini, penghantaran ucapan dengan menggunakan telefon bimbit kini menjadi trend seterusnya menggantikan fungsi kad raya.

Tanpa perlu membuang masa, apa kata kita terjah beberapa Ucapan SMS Whatsapp Dan Pantun Hari Raya Aidilfitri 2016 yang dikongsikan oleh Media Sensasi di bawah ini khas buat tatapan para pengunjung setia blog ini.

Ucapan SMS Whatsapp Dan Pantun Hari Raya Aidilfitri 2016

Dalam kerendahan hati ada ketinggian budi,
Dalam kemiskinan harta ada kekayaan jiwa,
Dalam kelembutan lidah ada juga keterlanjuran kata,
Dalam gurau dan senda tentu ada khilaf & dosa.

Kambing tua naik LRT
Katak pisang tercekik tulang
Walau SMS sahaja yang diberi
Itu tandanya ingatan tidak hilang

Bakar lemang sambil berdiri
Untuk juadah Aidilfitri
Nak hantar kad raya posmen dan cuti
SMS sahaja pengganti diri
Maaf Zahir dan Batin

Bila kata terselit dusta, bila sikap membekas lara,
bila langkah menoreh luka, semoga maaf dapat dipinta.
Selamat hari raya AidilFitri 1 Syawal 1437H Minal aidin
wal faizin. Mohon maaf zahir dan batin.

Ku pegang kau punya… kau pegang ku punya
Kuramas kau punya… kau ramas ku punya
Kugoncang kau punya… kau goncang ku punya (saspen)
Kemudian kita goyang bersama.
Itulah tanda kita bersalam mesra

Bila takbir raya bergema
Hari kemenangan umat berpuasa
Genangan airmata mengusik jiwa
Sepuluh jari saya hulurkan
Ampun maaf dipinta
Selamat hari raya.

Sungai disusur sehari-hari,
Dalam gelap menangkap ikan,
Kami meyusun sepuluh jari,
Salah dan silap harap maafkan.

Ketupat pulut di atas para,
Hendak direbus di tepi perigi,
SMS dihantar pengganti kad raya,
Tanda ingatan tak luput di hati.
Selamat Hari Raya Aidilfitri, Mohon maaf Zahir & Batin.

Tiba kita di musim perayaan,
Ramai juga yang shopping sakan.
Salam lebaran daku ucapkan,
Di hari raya saling bermaafan.
Salam aidilfitri, maaf zahir dan batin.

Ketupat pulut di atas para,
Hendak direbus di tepi perigi,
SMS dihantar pengganti kad raya,
Tanda ingatan tak luput di hati.
Selamat Hari Raya Aidilfitri,
Mohon maaf Zahir & Batin.

Di Aidil Fitri Mulia,
Maaf Dipinta andainya TERkasar Bahasa
TERsilap bicara
TERmarah yg x kena
TERtanya yg x tentu hala
TERsasul yg x sengaja
TERpukul kat mana2
TERpinjam harta benda
TERmoody x semena2
TERumpat bila2 & macam2 lg yg TERsalah & TERsilap
SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI

Pelita indah lagi berseri,
menjadi hiasan di aidil fitri,
SMS dikirim pengganti diri,
tanda ingatan tak layu di hati,
SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI,
MAAF ZAHIR BATIN

Sila Semak Kad Pengenalan Anda : Nombor 01 Pada Hujung Nombor Kad Pengenalan Anda Mempunyai Maksud Tersirat

1

 

Sila Semak Kad Pengenalan Anda : Nombor 01 Pada Hujung Nombor Kad Pengenalan Anda Mempunyai Maksud Tersirat | Selamat petang…warga fb…dan..rakan…disini..saya ingin berkongsi cerita saya…pada petang tadi…pada jam kira…4.30 petang…saya pergi pejabat pos…untuk memperbaharui ‘L”..motosikal…saya..apabila saya b’tanya…berapa perlu saya bayar untuk tempoh 6 bulan…kaunter tersebut..bagitau saya…kena bayar sbnyak…Rm..42.10…saya agak terkejut sedikit…sebab…’L” motosikal yg terdahulu…saya cuma bayar Rm 4 ringgit…untuk tempoh 6 bulan…dan bila saya tanya kenapa…? penjaga kaunter memberitahu saya…dalam sistem komputer…atas no…I.C..saya…memang saya kena bayar..Rm 42.10…sebab saya bukan warganegara…saya pun bagitau…saya warganegara MALAYSIA…dia minta saya tunjukan I.C…dan apabila saya tunjukan..I.C…dia bagitau saya lagi……”JPJ sudah tukar sistem pada awal tahun ini”…dan bila lihat I.C saya pada bahagian belakang…dia cakap…”nombor yg terdapat pada hujung”…I.C….01..memang kena caj…harga lain……saya harap kepada rakan fb yg tahu…tolong bagi info…apa makna nombor yg terdapat pada hujung I.C……01..

Ramadan Terindah TV3

Ramadan Terindah TV3 | Sebuah telefilem yang akan menyinari malam minggu ini berjudul Ramadan Terindah dibintangi oleh Noorkhiriah, Fauzi Nawawi, Zamarul Hisyam, Ruminah Sidek, Farah Nadiah, Muhd Daniel Zulkifli dan ramai lagi. Telefilem ini telah diarahkan oleh Fairuz Loy dan diterbitkan oleh Enuja roduction Sdn Bhd.

Ramadan Terindah TV3

Ramadan Terindah berkisar mengenai seorang wanita iaitu Munirah yang menjaga ibu dan dua orang anak saudaranya yang sudah kematian ibubapa, Dina dan Nasrul.

Seorang lelaki yang mempunyai peribadi yang mulia iaitu, Mustaza mencadangkan Munirah untuk melabur dalam emas. Kehidupan Munirah bertambah kaya selepas pelaburan emas yang disertainya mendatangkan hasil, namun mencetuskan rasa syak wasangka dari orang kampung.

Mustaza menaruh hati kepada Munirah secara diam-diam kerana sikapnya yang lemah lembut dan sering menjaga kebajikan ibunya.

Kepada semua rakyat Malaysia yang tinggal di Malaysia, jangan lupa untuk menyaksikan telefilem Ramadan Terindah TV3 yang akan ke udara pada jam 10 malam hari Sabtu ini yang bertarikh 1 Julai 2016 pada slot Cerekarama TV3.

Jika anda terlepas untuk menonton telefilem ini di kaca televisyen, jangan risau admin akan menyediakan download secara percuma sebaik sahaja telemovie tamat di dalam blog ini juga suatu hari nanti.

Suami Ceraikan Isteri Tak Tahan Diminta Nafkah Batin Sekali Dalam 30 Minit

1

 

Suami Ceraikan Isteri Tak Tahan Diminta Nafkah Batin Sekali Dalam 30 Minit | Lantaran tidak lagi sanggup memuaskan permintaan isterinya, seorang lelaki yang dikenali Leman memilih untuk menceraikan isterinya yang baru di nikahinya setahun lalu.

Isterinya yang dikenali Qaren itu mempunyai penyakit hiperseks selalu meminta di setubuhi sekali dalam 30 menit.manakala leman terpaksa meminum obat kuat untuk memenuhi kebutuhan isterinya selama pernikahan mereka.

Akan tetapi lama kelamaan leman mulai merasa kesal karena isterinya kerap mengancam akan selingkuh jika leman tidak sanggup melayaninya lagi.

“Isteri saya tidak pernah puas,30 menit minta lagi, 30 menit minta lagi. Begitu selanjutnya sampai pagi,” kata leman di sela-sela talak cerainya di Pengadilan Agama 29.06.2016

Leman dapat tahu bahwa isterinya tergolong wanita hiperseks dan juga hal itu diketahui sebagai penyebab perceraian isterinya yang kelima kepada suami sebelumnya.

Semenjak menikah pasangan ini difahamkan tidak memiliki masalah dari segi uang,hanya masalah di ranjang saja”ujar leman dengan nada lembut.

Leman mengaku pada awalnya ia masih bisa memenuhi kebutuhan batin isterinya yang di bantu dengan obat kuat,akan tetapi lama kelamaan kesihatan leman semakin menurun karena pengaruh obat kuat yang dia amalkan,semenjak dari pada itu Qaren semakin tidak berpuas hati dan mengugut akan berlaku curang.

10 Pekerjaan Yang Susah Nak Balik Raya

10 Pekerjaan Yang Susah Nak Balik Raya | Sedar tak sedar, kita sekarang sudah berada di minggu terakhir di dalam bulan Ramadan dan ini bermakna, minggu depan tiba akan menyambut Hari Raya.

1

Kepada Bagi mereka yang sudah diluluskan permohonan cuti hari raya mereka, kami ucapkan tahniah dan drive safe ke kampung halaman anda dan bagi mereka yang ditolak cuti hari raya pada tahun ini, kami ucapkan, Selamat Hari Raya dan cuba lagi pada tahun depan.

Tanpa perlu membuang masa lagi, apa kata kita terjah 10 Pekerjaan Yang Susah Nak Balik Raya yang dikongsikan oleh Media Sensasi di bawah ini khas buat tatapan para pengunjung setia blog ini.

10 Pekerjaan Yang Susah Nak Balik Raya

1. Anggota polis
2. Anggota tentera yang mengawal sempadan
3. Jurutol
4. Pekerja pasaraya besar seperti Tesco, Aeon dan lain-lain.
5. Anggota bomba
6. Juruteknik untuk perkhidmantan mesin ATM, TNB dan TM
7. Pekerja stesen minyak, kedai serbaneka 24 jam dan kedai makanan segera.
8. Pekerja pusat khidmat panggilan
9. Pekerja offshore
10. Pekerja khidmat penghantaran seperti posmen dan Pos laju.

Punca Sebenar Suami Anzalna Nasir Dimasukkan Ke Hospital Terjawab

Anzalna Nasir Dan Suami

 

Punca Sebenar Suami Anzalna Nasir Dimasukkan Ke Hospital Terjawab | Suami kepada pelakon terkenal Anzalna Nasir, Mohamad Hanif Mohamad Zaki terpaksa dimasukkan ke hospital swasta pagi tadi adalah kerana gastrik.

Suami kepada aktres cantik itu mengalami luka dalam perut dan dijadualkan berada di hospital bagi menjalani pemeriksaan lanjut.

“Sebenarnya sejak minggu lalu lagi suami saya sudah mengadu sakit perut tetapi tidak berjumpa doktor. Saya membawanya ke hospital lepas dia mengadu sakit, pagi tadi. Tidak sangka pula keadaannya semakin teruk sehingga dimasukkan ke wad.

“Saya sendiri kurang pasti faktor utama penyakitnya itu, apatah lagi sebelum ini dia tidak mengalami gastrik,” kata Anzalna Nasir.

7 Makanan Yang Dilarang Ketika Haid

7 Makanan Yang Dilarang Ketika Haid | Pasti ramai gadis yang tidak tahu ketika wanita sedang haid, kemahuan mereka untuk memakan apa sahaja adalah tersangat tinggi kerana perubahan hormon reproduksi iaitu FSH-estrogen dan LH-Progesteron.

7 Makanan Yang Dilarang Ketika Haid

Terdapat beberapa jenis makanan yang amat dilarang untuk dimakan ketika datang bulang kerana ia boleh membuatkan gangguan hormon reproduksi yang dapat mempengaruhi kesihatan tubuh badan.

Tanpa perlu membuang masa, apa kata kita terjah 7 Makanan Yang Dilarang Ketika Haid yang dikongsikan oleh Media Sensasi di bawah ini khas buat pembacaan para pengunjung setia blog ini.

7 Makanan Yang Dilarang Ketika Haid

1. Kafein

Anda harus mengelakkan daripada makanan yang berasaskan kafein seperti coklat, kopi, teh, air berkarbonat dan lain-lain ketika kitaran haid.

2. Produk Tenusu

Produk tenusu seperti susu, yogurt, krim, mentega, keju dan lain-lain mengandungi asid arachadonic yang dapat meningkatkan kadar pengeluaran prostaglandin.

3. Makanan Olahan

Anda harus mengurangkan pengambilan yang mengandungi natrium akan membuatkan perut anda kembung. Selain itu, anda juga harus menggelakkan makanan dalam tin seperti sardin, buah-buahan, ikan bilis dan lain-lain lagi.

4. Makanan goreng-goreng

Makanan yang mengandungi lemak yang tinggi seperti kambing, lembu, sambil dan lain-lain akan meningkatkan kadar estrogen dalam tubuh.

Penulis berharap dengan perkongsian ini dapat memberi manfaat kepada semua wanita yang hidup di dunia ini. Renung-renungkan dan selamat beramal.

Baru Sehari Bergelar Isteri Kepada Insan Tercinta, Si Suami Sudah Pergi Buat Selama-lamanya

1

 

Baru Sehari Bergelar Isteri Kepada Insan Tercinta, Si Suami Sudah Pergi Buat Selama-lamanya | Sehari selepas majlis resepsi perkahwinan pasangan ni, sesuatu perkara yang tidak disangka berlaku. Suami kepada wanita ini meninggal dunia akibat kemalangan. Ya Allah.. Kasihannya. Kita yang dapat tahu berita ni pun sedih apatah lagi si isteri dan keluarga arwah bahagian lelaki.

Semoga arwah ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman. Sesungguhnya, Allah S.W.T lebih menyayangi dan ada hikmah disebalik kejadian yang berlaku.

Semalam hari bahagiamu, pagi ni kami terima berita sedih..

Screen Shot 2016-02-10 at 9.55.37 PM
Screen Shot 2016-02-10 at 9.55.20 PM

Hajat tak kesampaian..

Screen Shot 2016-02-10 at 9.58.35 PM

Screen Shot 2016-02-10 at 9.58.44 PM

Meninggal akibat kemalangan

Screen Shot 2016-02-10 at 10.01.19 PM
Screen Shot 2016-02-10 at 10.02.01 PM
Ini pula dipetik dari FB seorang DJ yang bekerja ketika perkahwinan arwah lelaki tu.. Difahamkan mereka telah bernikah 2 bulan lepas dan majlis resepsi perkahwinan mereka telah diadakan di rumah keluarga bahagian lelaki. Al-Fatihah

Gadis Sengaja Tayang Tetek Besar Di Instagram

1

 

Gadis Sengaja Tayang Tetek Besar Di Instagram | Miss tak tahu lah minah kat atas tu sebenarnya nak tunjuk gambar lelaki tu sedang menguap atau ‘benda’ lain nak ditunjuk di laman sosial Instagramnya. Korang rasa?? Gambar tu sekali pandang pun, mesti berkali-kali nak pandang lagi..

Mana tidak, ada pemandangan menarik tarik perhatian.. Minah tu dah lah putih gebu dan bentuk badan pun mantop, bikin yang melihat geram jer! Dia nak menunjuk lelaki sebelahnya menguap pun, tak payah lah nak fokus kat tempat menarik perhatian tu.

Dah lah ‘asetnya’ mantop, ditayang pulak kat laman sosial. Kalau gambar tu disimpan sebagai koleksi peribadi, tak apa lah jugak.. Minah tu pun tak malu yer muat naik gambar macam tu?? Memang sengaja nak ‘belanja’ ke?? Tipu sangat lah tak perasaan gambar tu terlalu menonjol apa yang tak patut ditonjol, betul tak??

Miss lihat kat media sosial sekarang ni, setengah perempuan suka sangat muat naik gambar menggiurkan macam tu.. Dorang suka agaknya ruang komen dorang dipenuhi dengan komen-komen lucah dan gambar tu menjadi koleksi peribadi orang lain untuk melakukan sesuatu yang tak senonoh!

Kalau nak muat naik gambar atau status tu, pilih lah yang elok dan sejuk mata memandang sikit.. Tak payah lah jadi ‘pemurah hati’ nak belanja apa yang tak patut ‘dibelanjakan’ yer! Menjatuhkan maruah diri sendiri jer!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...